Էմմա Պետրոսյան

Էմմա Պետրոսյան

Էմմա Պետրոսյան-ի նկարը
Գիտական աստիճան
պ.գ.դ.
Պաշտոն
Խմբի ղեկավար
Մասնագիտություն
Ազգագրագետ
Աշխատում է ՀԱԻ-ում սկսած
1961
Հետազոտությունների ոլորտները
ազգագրություն
պար
ժողովրդական թատրոն
պատկերագրություն
Գիտական հրապարակումները

Գրքեր

1. Петросян Э.Х. 1973.Тотемические пляски Армении, IX International Congress of Anthropological and Ethnological Sciences, Москва, “Наука”, 11 с. 

2. Petrosyan E.Kh. 1973. Totemic dances of Armenia,  IX International Congress of Anthropological and Ethnological Sciences, Chicago, USA, 12 p.

3. Петросян Э.Х. 1973. Театральные черты в средневековых армянских миниатюрах, Հայ ազգագրուփյու և բանահյուսուփյուն, հ. 7, Երևան, 1975, էջ 127 – 203, 22

4. Петросян Э. Х., Хачатрян Ж. К. 1980. Армянский народный танец, “ Искусство”, 135 с., ХIV табл.       

5. Петросян Э. Х. 2004. Боги и ритуалы древней Армении, Изд-во ”Зангак”, 288 с. 

6. Петросян Э. Х., Хачатрян Ж. К. 2010. Србуи Лисициан. Библиография, Ереван, 77 с.

Գրքեր

1. Петросян Э.Х. 1973.Тотемические пляски Армении, IX International Congress of Anthropological and Ethnological Sciences, Москва, “Наука”, 11 с. 

2. Petrosyan E.Kh. 1973. Totemic dances of Armenia,  IX International Congress of Anthropological and Ethnological Sciences, Chicago, USA, 12 p.

3. Петросян Э.Х. 1973. Театральные черты в средневековых армянских миниатюрах, Հայ ազգագրուփյու և բանահյուսուփյուն, հ. 7, Երևան, 1975, էջ 127 – 203, 22

4. Петросян Э. Х., Хачатрян Ж. К. 1980. Армянский народный танец, “ Искусство”, 135 с., ХIV табл.       

5. Петросян Э. Х. 2004. Боги и ритуалы древней Армении, Изд-во ”Зангак”, 288 с. 

6. Петросян Э. Х., Хачатрян Ж. К. 2010. Србуи Лисициан. Библиография, Ереван, 77 с.

7. Պետրոսյան Է., Խաչատրյան Ժ.Կ. 2010. Սրբուհի Ստեփանի Լիսիցյան. Կենսամատենագրություն, Երևան, ՀՀ ԳԱԱՀ, 77 էջեր.

8. Петросян Э.Х. 2011. Праздники армян в контексте европейской культуры , Изд-во “ Тигран Мец”,  Ереван.,  248 с.

9. Петросян Э.Х. 2014. Театр в средневековых армянских миниатюрах, Изд-во “ Тигран Мец ” , Ереван, ,280 с.

Հոդվածներ`                     

1.  Петросян Э. Х. Хачатрян Ж.К. 1965. Собирание произведений танцевального и театрального фольклора, Советская этнография, N 1, Москва, “Наука”, с.155 – 158.

2. Պետրոսյան Է. Խ. 1965. Գրիմը և դիմակը հայ մանրանկարչության մեջ, Սովետական արվեստ, N 11, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 47 – 52.

3. Петросян Э. Х.1966. Хоран армянских миниатюр как вид исполнительской площадки ,Լրաբեր հասարակական գիտությունների, N 3 (274), Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ 87 – 97:

4. Պետրոսյան Է. Խ.1966. Հավերժական կուռք. Սովետական արվեստ. N 6, Երևան , ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջ. 24 – 29:

Հոդվածներ`                     

1.  Петросян Э. Х. Хачатрян Ж.К. 1965. Собирание произведений танцевального и театрального фольклора, Советская этнография, N 1, Москва, “Наука”, с.155 – 158.

2. Պետրոսյան Է. Խ. 1965. Գրիմը և դիմակը հայ մանրանկարչության մեջ, Սովետական արվեստ, N 11, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 47 – 52.

3. Петросян Э. Х.1966. Хоран армянских миниатюр как вид исполнительской площадки ,Լրաբեր հասարակական գիտությունների, N 3 (274), Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ 87 – 97:

4. Պետրոսյան Է. Խ.1966. Հավերժական կուռք. Սովետական արվեստ. N 6, Երևան , ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջ. 24 – 29:

5. Петросян Э. Х. 1966. Некоторые театральные образы в средневековых армянских миниатюрах, Պատմա-բանասիրական հանդես, N 4. Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ,  էջեր 263 – 272;

6. Պետրոսյան Է. Խ.1967, Պակիստանի պրերը, Սովետական արվեստ, N 2, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 65 – 67:

7. Петросян Э. Х.1967. Театральные и плясовые черты  в средневековых армянских миниатюрах. Автореферат, представленный на соискание ученой степени кандидата искусствоведения, Ереван, Изд-во АН АрмССР, 24 с.

8. Պետրոսյան Է. Խ.1968. Ուր է գնում մեր պարարվեստը, Սովետական արվեստ, N 4, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 28 –31;

9. Петросян Э. Х.1968. 70-летие Србуи Лисициан, Литературная Армения, N 8, Ереван, с. 93 –94.

10. Петросян Э. Х. 1968. Навстречу юбилею Еревана, Литературная Армения, N 8. Ереван, с. 89 – 90.   

11. Պետրոսյան Է. Խ.1968. Երևանի  2750 - ամյակին նվիրված գիտաժողովը, Պատմա-բանասիրական հանդես, N 4, Երևան, էջ 256:

12. Պետրոսյան Է. Խ.1969. Հերոսականը բալետում, Սովետական արվեստ, N 7, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 1 – 5:               

13. Պետրոսյան Է. Խ.1971.Պարի փառատոնը եվ նրա դասերը, Սովետական արվեստ, N 2, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 4 – 9:

14. Պետրոսյան Է. Խ.1972.Քննարկումենք հայ պարարվեստի հարցերը, êáí»ï³Ï³Ý ³ñí»ëï, N 1, ºñև³Ý, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջ 11:

15. Петросян Э. Х.1973. Изучение и пропаганда народного плясового и театрального наследия в Армении, Собирание, изучение и пропаганда народной музыки в Армении, Ереван, “Айастан”, с. 47 – 51.

16. Петросян Э. Х. 1973.Тотемические пляски Армении, IX International Congress of Anthropological and Ethnological Sciences, Доклады советской делегации, Москва, “Наука”,11 с.

17. Petrosyan E. Kh.1973.Totemic dances of Armenia, IX International Congress of Anthropological and Ethnological Sciences, Chicago, USA, 12 p.                                        

18. Պետրոսյան Է. Խ. 1973.Աշնակի պարերը, Վասպուրականի պարերը, Մշո պարերը, Հայ ժողովրդական երգի և պարի երեկո, ºñ¨³Ý, “Հայաստաև”,  Էջեր 6 – 7; 8 – 9:

19. .Петросян Э. Х. 1973.Танцы Ашнака, Пляски Васпуракана, Пляски Муша, Вечер армянской народной песни и пляски. Аннотация – путеводитель концерта, Ереван, “Айастан”, с.13 – 14; 15 – 16.

20. Պետրոսյան Է. Խ. 1973. ժողովրդական պարայիև եվ թատերակաև ժարաևգությաև ուսումևասիրություևև ու պրոպագաևդաև Հայաստաևսւմ, ժողովրդակաև երաժշտությաև ուսումնասիրումը, տարաձումև ու հավաքումը Հայաստաևում, Եր¨աև, “Հայաստաև”.  էջեր 23 – 27:

21. Петросян Э. Х. 1973. Изучение и пропаганда народного танцевального и театрального наследия  в Армении, Собирание, изучение и пропаганда народной музыки в Армении, Ереван, “Айастан”,   с. 47 – 51.

22. Petrosyan E. Kh. 1973.Totemic dances of Armenia, Plan of the Congress and Resumes of Contributions to the Congress. IX International Congress of Anthropological and Ethnological Sciences, USA, Chicago, p. 103, N 1122.

23. Պետրոսյան Է. Խ.1973. Վաստակաշատ գիտնականը, Լրաբեր հասարակական գիտուոթունների, N 12, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ 93:

24. Պետրոսյան Է. Խ.1974. Թատերական տարրերև միջնադարյան մանրանկարն\երում, Հայկական արվեստ, Հին և միջին դարերը, N 1, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջեր 158 – 165, 116 – 118 աղ:

25. Պետրոսյան Է. Խ.1974. Ինչպես ստեղծվեց Վասպուրական պարի անսամբլը, Կուլտուր-լուսավորական աշխատանք, N 2, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, 32 – 34:

26. Петросян Э. Х. 1974.Танцуемо  родинами, Социалистична культура,  N 7, Киев, Орган Министерства культуры  УССР, с. 30 – 32 (на украинском яз.).

27. Պետրոսյան Է. Խ. 1974. Ժողովրդական պար, Շարունակողներ, Սովետական արվեստ, N 7, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 30 – 36:

28. Петросян Э. Х. 1974. Образы животных в армянском народном театре, Советская этнография, N5, Москва, “Наука”,  с. 131 – 138.                  

29. Պետրոսյան Է. Խ. 1975. Խոհեր ստուգատեսից հետո, Սովետական արվեստ, N 2, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 33 – 67:

30. Петросян Э. Х. 1975. Театральные черты в средневековых армянских миниатюрах, Հայ ազգագրուփյու և բանահյուսուփյուն, հ. 7, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջեր127 – 203:

 31.Պետրոսյան Է. Խ. 1975. Նրա պարը, Կուլտուր-լուսավորական աշխատանք, N 5, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 28 – 29:

32. Petrosyan E. Kh. 1979.Totemic Dances of Armenia, The Рerforming Arts, Music and Dance, Mouton Publishers, The Hague, Paris, New York, p. 67 – 72.

33. Петросян Э. Х. 1980. Србуи Лисициан (1893 – 1979), Советская этнография, Москва, ”Наука”,  с.188 – 189.

34.Պետրոսյան Է. Խ.1981.Ազգագրական պարի անաղարտության համար, Կուլտուր-լուսավորական աշխատանք, N 3, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 12 – 15:

35. Петросян Э. Х. 1982.Наука была ее жизнью, Советский балет, N 4, Москва, с. 62.

36. Պետրոսյան Է. Խ. 1982. Տոնը, որը միշտ քեզ հետ է, Կուլտուր-լուսավորական աշխատանք  N 1, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան,Երևան, էջեր18 – 21, 47.

37. Петросян Э. Х., Аракелян Б. Н .1983.Ñðáóè Ëèñèöèàí, Ïðåäèñëîâèå к кí. Ñ. Ëèñèöèàí Àðìÿíñкèå ñòàðèííûå ïëÿñкè, Åðåâàí, Изд-во АН АрмССР, с. 5 – 6.

38. Պետրոսյան Է. Խ. Սամվելյան Լ.1984. Ջիվելեգով Ալեքսեյ, Հայաստանի Հանրագիտարան, հ.9. Երևան, էջ 45:  

39. Петросян Э. Х. 1985. Основные сюжеты и образы фольклорного театра армян, Фольклорный театр народов СССР, Москва, “Наука”, с. 171 – 190.

40. Պետրոսյան Է. Խ. 1985. Բանահյուսությունը եվ դաստիարակությունը, Կուլտուր-լուսավորական աշխատանք, N 6, Երևան, ՀՀ Կուլտուրայի Մինիստրության օրգան, էջեր 16 – 19:

41. Петросян Э. Х. 1986. Собирание, изучение, сохранение и применение танцевального фольклора, Материалы к III Всесоюзной творческой лаборатории “Танцевальная культура народов СССР”,  Ленинакан, Министерство культуры АрмССР,  с. 1 – 7.

42. Петросян Э. Х. 1986. Краткая библиография армянского народного танца, Материалы к III Всесоюзной творческой лаборатории “Танцевальная культура народов СССР’, Ленинакан, Министерство культуры АрмССР, изд-во”, “Айастан”, с. 8 – 9.

43. Петросян Э. Х., Хачатрян Ж. К. 1986. Своеобразие танцевальной культуры Армении,  Материалы к III Всесоюзной творческой лаборатории “Танцевальная культура народов СССР”, Ленинакан, Министерство культуры АрмССР, изд-во “Айастан”, с. 10 – 15.

44. Петросян Э. Х.  Хачатрян Ж. К.1986. Рецензия на кн. М. Я. Жорницкой “ Народное хореографическое искусство коренного населения Северо-востока Сибири, Советская этнография N 1, Москва, ”Наука”, с. 144 – 146.  

45. Պետրոսյան Է. Խ. 1987. Հայկական ստվերների թատրոն, Գիտություն եվ տեխնիկա, N 9, Երևան, Գիտատեխնիկական ինֆորմացիայի   եվ  տեխնիկատնտեսական հետազոտությունների հայկական գիտահեազոտական ինստիտւտ, էջեր 14 – 18.              

 46. Petrosyan E. Kh., Hacsatrjan Zs. K . 1987. Az orme’ny ne’pta’ncok saja’tossa’gai e’s kutatasuk tortenete , Ethograrhia XCVIII (2987), Hungary, Budapest,  Akademiai Kiado, N 2 – 4, р. 293 – 303.

 47. Պետրոսյան Է. Խ. 1986. Հայկական  առասպելական մի քանի անունների շուրջ, Երիտասարդ լեզվաբանների  հ³նրապետական  հինգերրորդ  գիտաժողովի  նյութերը, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, Երևան, էջեր  95 – 96:

48. Петросян Э. Х.1986.Опыт реконструкции мифа о Торке Ангеле и его критская версия,  Международная конференция по армянской средневековой литературе, тезисы, Ереван, изд-во АН АрмССР, с.156 – 157.

49. Петросян Э. Х. 1986. Фетиш Аклатиз-Хумбаба как образ Громовержца со сниженным значением, Всесоюзная сессия по итогам полевых этнографических и антропологических исследований 1984-1985 годов, тезисы, Йошкар-Ола, с. 222 – 223.              

50. Петросян Э. Х. 1986. Святой Карапэт – прообраз языческого божества покровителя искусств,  АН СССР Научный совет по истории мировой культуры, Конференция “Проблемы генезиса и специфики ранних форм музыкальной культуры”, Ереван, тезисы, с. 58 – 59.

51. Петросян Э. Х. 1986. Каркача – армянский ритуальный музыкальный инструмент, АН СССР научный совет по истории мировой культуры, Конференция “Проблемы генезиса и специфики ранних форм музыкальной культуры”,  Ереван, тезисы, с. 60 – 61.

52. Петросян Э. Х. 1988. Генетические истоки анатолийского кукольного театра “Карагез”, Советская этнография, N 6, Москва, “Наука”, с.135 – 147.                                        

53. Петросян Э. Х. 1989. Ритуально-мифологическая и театрально-зрелищная система армян, Автореферат диссертации, представленной на соискание ученой степени доктора исторических наук, изд-во АН АрмССР, Ереван, 47 с.                                                                               

54. Петросян Э. Х. 1990. Армянский вариант Сатурналий (Шах ) и его генетические истоки,  Зрелищно-игровые формы народной культуры, Министерство культуры РСФСР, Ленинград, “Наука”, с. 21 – 33.                                                  

 55. Петросян Э. Х. 1991.Змееборческий мотив в обрядовых танцах недели Громовержца, Народный танец, Проблемы изучения, Санкт-Петербург, Министерство культуры России, с. 95 – 105.

56. Петросян Э. Х. Хачатрян Ж. К .1991. Краткая библиография армянской этнохореологии,  Народный танец, Проблемы изучения, Санкт-Петербург, Министерство культуры России, с. 57 – 60.

57. Петросян Э. Х. 1991. Воинственные танцы древней Греции  (опыт типологического сопоставления с армянскими, Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae,  N 33, Budapest, Akademiai Kiado, р. 407 – 415.

58. Petrosyan E. Kh. 1991. Martial Dances in the Old Greece, Dance and Ancient Greece, Proceedings 5th International Conference on Dance Resea, Greece, Dora Stratou Theatre, p. 78 – 82.

59. Պետրոսյան Է. Խ. 1992, Իննակնեան տաճարի հիմնադիրներ ՝ Դեմետր եվ Գիսանե,  Վերականգման փորձ, Անի, N 3 – 4, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ. 50 – 55, 64.

60. Petrosyan  E. Kh.1993.The Semantic of Ritual Song about Goat, International Congress for Folklore and Culture, Holy Land, Nazareth, Israel, p. 30 – 31. 

61. Petrosyan E. Kh. 1994. Armenian Dance in Social Aspect in the Past, 17th Symposium of the Study Group on Ethnochoreology, Proceedings, Dance and the Socio-Political Aspects, Dance and Costume, Greece, Nafplion, p.139 – 140.                                    

62. Petrosyan E. Kh.1995.Theatrical and Musical Features of Armenian Manuscripts in the Walters Art Gallery in Baltimore, RIdIM/RCMI Newsletter,V.19/ N 2, New York, USA, p. 39 – 53, 17 ill.                                         

63. Petrosyan E. Kh. 1998.The Creation Myth in Armenian Children’s Games, Dance, Style, Youth, Identities, Czech Republic, Straznice, p. 23 – 26.

64. Petrosyan E. Kh., Khachatryan Zh. K, 1998. Armenia. Traditional Dance, Theatrical Dance,  International Encyclopedia of Dance, V.1. Oxford University Press, Founding Oxford, Editor Selma Jeanne Cohen, USA, p.119 – 122.  

65. Петросян Э. Х. 2000.Карос – волшебное растение мифологического гербария, Կարոս խաչ, Ուսումնասիրություններ եվ բնագրեր, Երևան, ՀՀ ԳԱԱՀ, էջ 43 – 50.

66. Պետրոսյան Է. Խ. 2001, Մեղր-Արդար Մեղու – Մայր Աստվածածին, Հայոց Սրբեր եվ Սրբավայրեր, Երևան, ՀՀ ԱԱՀ, էջեր 377 – 382:

67. Պետրոսյան Է. Խ.  2002. Ծիսական թատրոնը Ջավախկի մշեցիների հայ տոնական ցիկլում, Կերոն – 2002,Երևան, էջ. 189 – 193: 

 68. Петросян Э. Х. 2002. Хндум – космическое дерево, Ծիսական պարը հայոց մեջ. ՀՀ ԳԱԱՀ, Գիտաժողովի նյութեր, Երևան, “Մուղնի” հրատ, էջ. 54 – 62:

69. Петросян Э. Х. 2002.Семантика некоторых музыкальных инструментов, Ծիսական պարը հայոց մեջ, ՀՀ ԳԱԱՀ, Գիտաժողովի նյութեր, Երևան, “Մուղնի” հրատ, էջ. 75 – 92:

70. Петросян Э. Х. 2003. Миф и иконография сюжета сошествия Инанны на шумерской печати,  Археология, этнология и фольклористика Кавказа, Первопрестольный Святой Эчмиадзин, с. 335 – 338.                                                 

71. Petrosyan E. Kh., Khachatryan Zh. K. 2004. Armenia. Traditional Dance, Theatrical Dance,  International Encyclopedia of Dance V.1. Oxford University Press, Founding Oxford. Editor Selma Jeanne Cohen, p.119 – 122.

72. Петросян Э. Х. 2004. Реконструкция некоторых земледельческих мистерий армян, Պար,Երաժշտություն, Գիտաժողովի նյութեր, Երևան, ՀՀ ԳԱԱ ՀԱԻ, էջ. 33 – 44:

73. Петросян Э. Х. 2004.Элементы плачей в эпосе “Сасна Црер”, Հակական Սասնա Ծռեր էպոսը եվ համաշհարային էպիկկան ժառանգությունը, Ծաղկաձոր, ՀՀ ԳԱԱ ՀԱԻ , էջ 146 – 148:

74. Петросян Э. Х. 2004. Шиитский праздник в старом Тбилиси, Археология, этнология и фольклористика Кавказа, Тбилиси, “Мецниереба”, с. 226 – 228.                           

75. Петросян Э. Х. 2006.Этнопсихологические особенности космогонии армян Арцаха, Годичная научная конференция, Сборник научных статей, Ереван, изд-во Российско-армянского университета, с. 505 – 511.

76. Петросян Э. Х. 2006. Миф об Инанне в свете армянской ритуальной традиции, Современные проблемы армянского, русского и зарубежного литературоведения, Вопросы филологии, Выпуск 2, Ереван, изд-во “Лингва”, с. 293 – 305. 

77. Petrosyan E. Kh., Khachatryan Zh. K. 2007. Hemsin Bayramlari ve Oyunlari (19.yy.sonu – 20. yy.), Hamsin ve Hemsinli Ermeniler, Yerevan, p. 231 – 252

78. Petrosyan E. Kh. 2007. Hemsin Ermenileri ile hemsillerin yagmur cagirma merasimi uzerilne, Hemsin ve hemsinli Ermeniler, Yerevan, p .201 – 206.

79. Պետրոսյան Է. Խ., Խաչատրյան Ժ.Կ. 2007. Համշենցիների տարեկան տօներն ու խաղերը (ժթ. Դ. Վերջ-Ի.դ.), Համշեն եւ համշենահայութիւն (գիտաժողովի նիւթեր), Երևան-Պեյրութ, էջ. 223 – 246:

80. Պետրոսյան Է. Խ. 2007, Անձրև բերելու համշենահայոց ծեսի շուրջ (խմբագրության խորհրդի կողմից), Համշեն եւ համշենահայութիւն (գիտաժողովի նիւթեր), Երևան-Պեյրութ, Էջ. 197 – 201.

 81. Петросян  Э. Х., Хачатрян  Ж. К. 2007, www hamshen.org (hamshenian forum), Календарные игры и праздники армян Амшена (конец XIX – начало XX в).                        

 82. Петросян Э. Х. 2007. Шара и Астхик – верховные боги Ширака,Պատմա-բանասիրական հանդես, N 3,(176). Երևան, ՀՀ ԳԱԱՀ, էջեր191 – 207:

83. Петросян Э. Х. 2007. Персонаж эпоса “Сасна црер” Цовинар – ее кукольный код  Нарин/Нури, Археология, этнология, фольклористика Кавказа, Тбилиси, “Мецниереба”, с. 372 –374.                                                                                           

84. Петросян Э. Х. 2008.Этимология региональных имен “Невесты  Дождя” – Цовинар,   Актуальные проблемы литературы и культуры, Вопросы филологии, Выпуск 3, Ереван, “Лингва”, с. 316 – 327.

85. Петросян Э. Х. 2009. Венецианский карнавал в свете армянской традиции, Дживелеговские чтения, Выпуск  А, часть II, Ереван, с. 76 – 79.                                                                                   

86. Петросян Э. Х. 2011. Скальные святилища Сипан и Сипил (Ишпиле), Պատմա-Բանասիրական հանդես, N 3, Երևան, ՀՀ ԳԱԱՀ, էջ. 179 – 197.

87. Петросян Э. Х. 2012. Принятие христианства, Армяне, Серия “Народы и культуры”, Москва, “Наука”, с. 378 –386.

 88. Петросян Э. Х. 2012.Театральный фольклор, Армяне, Серия “Народы и культуры”, Москва, “Наука”, с. 395 – 406.

 89. Петросян Э. Х. ,Хачикян Г. О. 2012. Рукописная книга и миниатюра, Армяне, Серия “Народы и культуры”, Москва, “Наука”, с.460 – 467.      

90. Петросян Э. Х. 2012. Наука и просвещение, Армяне, Серия “Народы и культуры”, Москва, “Наука”, с. 468 – 473.

91. Петросян Э. Х., Суджян З. А. 2014. Названия с лексемой աստղ и ее отражение в мифологическом гербарии, Հայ ժողովրդական մշակույթ, XVI, Ավանդականը եվ արդիականը հայոց  մշակույթում, Երևան, 2014, ՀՀ ԳԱԱՀ,  էջ. 478 – 485:

92. Պետրոսյան Է. Խ. 2013.Սրբուհի Լիսիցյան (առաջաբան), Սրբուհի Լիսիցյան, Հայկական հինավուրց պարեր, Երևան, ՀՀ ԳԱԱՀ, էջ. 5 – 10:

93. Petrosyan E. Kh. 2014. Theatrical Features in Armenian Manuscripts , Medieval Early Modern Performance in the eastern Mediterranean. Brepols Publishers,Turnhour, Belgium,  p. 399 – 406..

94. Petrosyan E. Kh.   Music and Dance in Statues and Gemmes from Artashat // Neoclassical Reverberations of Discovering Antiquity, 12th Conference of the ICTM Study Group on Iconography of the Performing Arta, Torino, Italy, Archivio di Stato, 6 – 9, October, 2014, p. 418.

95. Petrosyan E. Kh.. The Armenian term “span(d)” – spondeios and the its cultural and folklore approaches, “Apo to Ararat ston Olimpo, Temata armenikis laografias” գիտական հոդվածների ժողովածու, խմբագրությամբ M. Sergis, E. Charatsidis, G. Teodoridu և ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի համագործակցությամբ, հրատարակչություն “K. & M. Ant Stamulis”, Սալոնիկ, 2015, pp. 453 – 480 (in Greek)

96. Петросян Э. Х., Суджян  З. А. 2015.Зоонимический признак в фитонимах и отражение его в мифологическом гербарии , Լեզու և նրա դասավանդման մեթոդիկան Ճարտարապետա-շինարարական բուհում. Երևան, էջ 104 – 114:

Կարճ  հաղորդագրություններ`

1. Петросян Э. Х. 1971. Образы животных в армянском народном театре, Всесоюзная научная сессия, посвященная итогам полевых археологических и этнографических исследований 1970 г., тезисы, Тбилиси, “Мецниереба”, с.164 – 165.

2. Петросян Э. Х. 1978. Армянские сюжетные танцы, Всесоюзная сессия, посвященная итогам полевых этнографических и антропологических исследований 1976 – 1977, Ереван, изд-во АН АрмССР, с. 215 – 216. 

3. Петросян Э. Х. 1979. Масленичное представление “Паша” – классический образец армянского народного театра, 4-я Республиканская научная конференция по проблемам культуры и искусства Армении,Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ. 239 – 241:

Կարճ  հաղորդագրություններ`

1. Петросян Э. Х. 1971. Образы животных в армянском народном театре, Всесоюзная научная сессия, посвященная итогам полевых археологических и этнографических исследований 1970 г., тезисы, Тбилиси, “Мецниереба”, с.164 – 165.

2. Петросян Э. Х. 1978. Армянские сюжетные танцы, Всесоюзная сессия, посвященная итогам полевых этнографических и антропологических исследований 1976 – 1977, Ереван, изд-во АН АрмССР, с. 215 – 216. 

3. Петросян Э. Х. 1979. Масленичное представление “Паша” – классический образец армянского народного театра, 4-я Республиканская научная конференция по проблемам культуры и искусства Армении,Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ. 239 – 241:

4. Պետրոսյան Է. Խ. 1980.Ույգուրների թատերականայցված ներկայացումները, Գիտական նստաշրջան նվիրված Հայաստանում Սովետական կարգերի հաստատվելու 60- ամյակին, 1978 – 1979 թթ. ազգագրական եվ բանահույսական դաշտային հետազոտությունների արդյունքները, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ. 25 – 26:

5. Պետրոսյան Է. Խ. 1982.Գացեք տեսեք պարերգի իմաստաբանությունը, Գիտական նստաշրջան նվիրված ՍՍՀՄ կազմակերպության 60-ամյակին , թեզեր, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ. 11 – 13:

6.  Петросян Э. Х. 1982. Ряженье в козла на Рождество как пережиток трансформации образа посредника в космогоническом ритуале ,V Республиканская научная конференция по проблемам культуры и искусства Армении, Ереван, Изд-во АН АрмССР, тезисы, с. 380 – 382.

7. Պետրոսյան Է. Խ. 1982.Գացեք տեսեք պարերգի իմաստաբանությունը, Գիտական նստաշրջան նվիրված ՍՍՀՄ կազմակերպության 60-ամյակին , թեզեր, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջ. 11 – 13:

 8. Петросян Э. Х. 1982. Ряженье в козла на Рождество как пережиток трансформации образа посредника в космогоническом ритуале ,V Республиканская научная конференция по проблемам культуры и искусства Армении, Ереван, Изд-во АН АрмССР, тезисы, с. 380 – 382.

9. Պետրոսյան Է. Խ. 1984.Հայաստանի տիկնիկային թատրոնի առաջավոր ասիական աղերսները եվ ծակումնաբանական ակունքները, Հանրապետական գիտական նստաշրջան, նվիրված1982 – 1983 թթ. ազգագրական եվ բանահույսական դաշտային հետազոտությունների հանրագումարին, թեեզեր, Եր¨ան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջեր 34 – 36:  

10. Պետրոսյան Է. Խ. 1984.Ամպրոպային աստծո եվ նրա կնոջ առասպելի հայկական տարբերակը, Երիտասարդ լեզվաբանների հանրապետական գիտական չորրորդ կոնֆերանս , թեզեր, ՀՀ ԳԱՀ, Երևան, էջ 30:

11. Պետրոսյան Է. Խ. 1986. Հայկական  առասպելական մի քանի անունների շուրջ, Երիտասարդ լեզվաբանների  հ³նրապետական  հինգերրորդ  գիտաժողովի  նյութերը, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, Երևան, էջեր  95 – 96:

12. Петросян Э. Х.1986.Опыт реконструкции мифа о Торке Ангеле и его критская версия,  Международная конференция по армянской средневековой литературе, тезисы, Ереван, изд-во АН АрмССР, с.156 – 157.

13.  Петросян Э. Х. 1986. Фетиш Аклатиз-Хумбаба как образ Громовержца со сниженным значением, Всесоюзная сессия по итогам полевых этнографических и антропологических исследований 1984-1985 годов, тезисы, Йошкар-Ола, с. 222 – 223.              

14. Петросян Э. Х. 1986. Святой Карапэт – прообраз языческого божества покровителя искусств,  АН СССР Научный совет по истории мировой культуры, Конференция “Проблемы генезиса и специфики ранних форм музыкальной культуры”, Ереван, тезисы, с. 58 – 59.

15. Петросян Э. Х. 1986. Каркача – армянский ритуальный музыкальный инструмент, АН СССР научный совет по истории мировой культуры, Конференция “Проблемы генезиса и специфики ранних форм музыкальной культуры”,  Ереван, тезисы, с. 60 – 61.

16. Петросян Э. Х. 1988. Был ли Паруйр Скайорди скифом?, Հայ ժողովրդական մշակույթի հարցեր, Երիտասքրդ գիտնականների VIII կոնֆերանս, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, թեզեր, էջեր 64 – 65:

 17. Петросян Э. Х. 1988.Следы древней мифопоэтической терминологии почитания пчелы // Фольклор: проблемы сохранения, изучения и пропаганды. Всесоюзная научно-практическая конфренция, тезисы, Москва, “Наука”, с.110 – 111.

18. Պետրոսյան Է. Խ.1990.Ամպրոպային աստծո շաբաթը  հայոց մեջ, Հանրապետական գիտական նստաշրջան 1986 – 1989 , Ազգաբանական եվ բանագիտական դաշտային հետազոտությունների  հիմնական արդյունքներ, հիմնադրույթներ, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ,  էջեր 50 – 51: 

19. Петросян Э. Х. 1990.Театрально-зрелищные представления уйгуров, Всесоюзная научная сессия по итогам полевых этнографических и антропологических исследований 1988-1989 гг. Институт этнографии им. Миклухо-Маклая АН СССР, Институт истории, антропологии и этнографии им. Ч. Велиханова АН КазССР, Алма-Ата, тезисы, с. 112.

20. Petrosyan E. Kh. 1994. Ritual and Ritual Dances in Iconography of Armenian Painter Vano Khogeabekian, Ritual and Ritual Dances in Contemporary Society, 18th Symposium of the ICTM Study Group on Ethnochoreology, The International Council for Traditional Music (ICTM) UNESCO, Abstracts, Skierniewice, Poland, p.17.

21. Petrosyan E. Kh. 1995. Biblical Mythology in Armenian Dance Iconography, Myth and Reality in Dance Pictures, MeetingTagung in Innsbruck, International Council for Traditional Music, Leopold-Franzens -Universitat. Austria, Innsbruck , abstract, p.18.                                        

22. Petrosyan E. Kh. 1996. Dance in Medieval Armenian Miniatures, Armenian Art and Architecture. International Conference, Theses of Reports, Yerevan, Republic of Armenia, Armenian National Commission for UNESCO, Ministry of Foreign Affairs, p. 20 – 21.

23. Պետրոսյան Է. Խ. 1996. Ամասիայի շրջանի Բանդիվան գյուղի լարախաղացի խումբը,  Շիրակի պատմամշակութային ժառանգությունը, Հանրապետական երկրորդ գիտաժողով, թեզեր, Գյումրի, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջեր 71 – 86:

24. Petrosyan E. Kh. 1996.The Creation Myth in Armenian Children’s Games, 19th Symposium of the ICTM Study Group on Ethnochoreology, The International Council for Traditional Music (ICTM), UNESCO, Abstracts, Trest, Czech Republic, p.16.                                     

25. Պետրոսյան Է. Խ.1997.Մեղր--Մեղտի-մեղեդի, Հայ արվեստին նվիրված հանրապետական ութերրորդ գիտական կոնֆերանս , թեզեր, Երևան,  ՀՍՍՀ ԳԱՀ,  էջեր 43 – 44:

26. Петросян Э. Х. 1997. Малоазийская основа ‘тал” в мифологических именах, Հայ  ժողովրդական մշակույթ, Հանրապետական 1997գիտական նստաշրջան, հիմնադրույթներ, Երևան, ՀՍՍՀ ԳԱՀ, էջեր 70 – 72:

27. Petrosyan E. Kh. 1999.The Armenian Giants Tork and Talalos, the Crete Talos, the Phrygian Tantalos, the Hungarian Taltos, Horizons of Narrative Communication, 12 Kongress der International Society for Folk Narrative Research (ISFNR), Germany, Gottingen, p.135.

28. Petrosyan E. Kh. 2000. Old Traditions and Rituals in Armenian Children’s Society, New Visions, New Horizons, Armenian International Women’s Association, Third International Conference, Yerevan, Armenia, p.92.

29. Петросян Э. Х. 2000.Вклад Србуи Лисициан в армянскую культуру и науку, Գիտական նստաշրջան նվիրված ժողովրդական երաժշտական ստեղծագործության  կաբինետի եվ հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտության ամբիոնի հիմնադրման 30- ամյակին , Երևան, էջեր 36 –37:

30. Петросян Э. Х. 2001. Армяно-греческие мифологические параллели в мартирологе о девах-христианках Рипсимян, International Academic Conference “Christian Armenia as a Crossroad of Civilizations”, Yerevan State University, Armenian National Commission for UNESCO, Yerevan, ՀՀ ԳԱԱ ՀԱԻ, p.106 – 108.

31. Պետրոսյան Է. Խ. 2001. Реконструкция архаичной версии мартиролога о девах-христианках Рипсимян , Հայ ժողովրդական մշակույթ ХI, Հանրապետական գիտական նստաշրջան, թեղեր, Երևան, ՀՀ ԳԱԱՀ ,էջեր 76 – 77.                                                          

32. Петросян Э. Х. 2002. Мартиролог о первых девах-христианках Рипсимян и его историко- мифологические параллели, Лавровские (Среднеазиатско-кавказские чтения 2000 – 2001 гг. Краткое содержание докладов, Российская Академия Наук, Санкт-Петербург, “Наука”, с.103 – 104.

33. Պետրոսյան Է. Խ. 2003.Արագածոտնի ժողովրդական ծիսական թատրոնը, Արագածոտն, Հոգեվոր եվ մշակութային ժառանգություն, Գիտաժողովի հիմնադրույթներ, Օշական, ՀՀ ԳԱԱ ՀԱԻ էջեր 92 – 93:

34. Петросян Э. Х. 2003. Восток-Запад: сюжет танца с шарфом в изобразительном искусстве,  Armenology Today and Prospects for its Development, Abstracts of Papers, Intenational Congress on Armenian Studies, Yerevan, ՀՀ ԳԱԱ, p. 222 – 224.

35. Петросян Э. Х. 2004. Научное наследие А. К. Дживелегова (1875 – 1952),Ակադեմիկոս Լևոն Հախվերդյանի ծննդյան 80-ամյակին նվիրված գիտաժողով, Հիմնադրույթներ, Երևան, ՀՀ ԳԱԱ, էջեր 73 – 74

36. Petrosyan E. Kh. 2007.The Armnian Ritual of World Creation – Carnival, Abstracts of the 39th World Conference of the International Council for Traditional Music, Австрия, Вена, p. 172 – 174

37. Петросян Э. Х. 2010.Танец Горани, растение спанд (могильник) и богиня Спандарамет, Aрхеология, этнология, фольклористика Кавказа, Сборник кратких содержаний докаладов, Тбилиси, “Меридиани”, с. 635 –  637.

38. Petrosyan E. Kh. 2012.Theatrical Events in the Armenian Iconography, Conference “Images of Music-Making and Cultural Exchange between the East and the West”, The Eleventh Symposium of the ICTM Cultural Group on Iconography of the Performing Arts, Conservator Music, Pekin, China, abstracts,р. 22 – 23.

39. Պետրոսյան Է. Խ. 2013.Միստերիայի տեսարաններ միջնադարյան հայկական մանրանկարներում, Պատմամշակութային ժառանգություն եվ արդիականություն. Միջազգային գիտաժողով. Գյումրի , ՀՀ ԳԱԱՀ, թեզեր, էջեր 4 – 6, 10.

40. Petrosyan E. Kh.  Mystery-play in Ancient Armenia // XIV Symposium of the ICTM Study Group on Music Archaeology, Poland, Biskupin, 2015, p.17.

Զեկուցումներ

1.Պետրոսյան Է. Խ . 1970. Վասպուրականի պարերը և նրանց գրանցման սկզբունքը, Գիտական նստաշրջան նվիրված  Լվովում հասարակական գիտությունների ակադեմիկ հիմնարկների  կազմակերպվան 30-ամյակին եվ հնագիտական եվ ազգաբանական հետազոտությունների  հիմնական արդյունքները 1969 ք., Լվով:  

2.Պետրոսյան Է. Խ. 1984. “Վասպուրական” դոկումենտալ ֆիլմի մեկնությունը և ցուցադրումը // ՍՍՍՀ կոմպոզիտորների միյութենական ժողովրդական երաժշտական ստեղծագործության  խորհուրդ. Կինոփարատոն “Ֆոլկլորը էկրանում“. Մոսկոա, մարտի 25 – 30:

3.Պետրոսյան Է. Խ.1986. ՅուՆԵՍԿՈ-ի Միջազգային սիմպոզիւմ “Ժողովրդական պարերի ակունքների օգտագործումը եվ նրանց բեմական մշակումը“, Մոսկվա – Նովգորոդ, սեպտեմբեր, 6 – 12:  

1.Պետրոսյան Է. Խ . 1970. Վասպուրականի պարերը և նրանց գրանցման սկզբունքը, Գիտական նստաշրջան նվիրված  Լվովում հասարակական գիտությունների ակադեմիկ հիմնարկների  կազմակերպվան 30-ամյակին եվ հնագիտական եվ ազգաբանական հետազոտությունների  հիմնական արդյունքները 1969 ք., Լվով:  

2.Պետրոսյան Է. Խ. 1984. “Վասպուրական” դոկումենտալ ֆիլմի մեկնությունը և ցուցադրումը // ՍՍՍՀ կոմպոզիտորների միյութենական ժողովրդական երաժշտական ստեղծագործության  խորհուրդ. Կինոփարատոն “Ֆոլկլորը էկրանում“. Մոսկոա, մարտի 25 – 30:

3.Պետրոսյան Է. Խ.1986. ՅուՆԵՍԿՈ-ի Միջազգային սիմպոզիւմ “Ժողովրդական պարերի ակունքների օգտագործումը եվ նրանց բեմական մշակումը“, Մոսկվա – Նովգորոդ, սեպտեմբեր, 6 – 12:  

4. Petrosyan E. Kh. 1988.The Origin of some Witch Images in Armenian  Folklore, Witch Beliefs and  Witchhunting in Central and Eastern Europe XVI –XX cent., Հունգարական Գիտությունների Ակադեմիա, Աղգագրության Ինստիտուտ, Բուդապեշտ, սեպտեմբեր, 5 – 8:

5. Petrosyan E. Kh. 1990. The Martial Dances in Ancient Greece, XII Սիմպոզիում: Ավանդական Երաժշտության Միջազգային Խորհուրդ (ICTM), Եթնոխորեոլոգիայի Ուսումնասիրողների  Խումբ, Մուզիկոլոգիայի ինստիտուտ, Բուդապեշտ, Հունգարիա,

6. Петросян Э. Х.1991. Армянская версия водружения знамени и танца Индры, XII Սիմպոզիում. Ավանդական հնդկական տեքստերի մեկնաբանման խնդիրըը. Արեվելագիտության ինստիտուտ, Լենինգրադ:

7.  Petrosyan E. Kh. 1993. The musical instruments and dances in iconography of Medieval Armenian manuscripts, Ավանդական Երաժշտության խորհդի 32-րդ Միջազգային Կոնգրես. Բերլաին, Գերմանիա:

8.Պետրոսյան Է. Խ.1998. Հայկական պարերի բեմական մշակման սկզբունքները,  ՅուՆԵՍԿՈ-ի առաջարկները ավանդական մշակույթի եվ ֆոլկլորի պահպանման գործում Կենտրոնական Ասիայում եվ Կովկասում. Ռեգիոնալ սեմինար. Տաշկենտ, Ուզբեկստան, հոկտեմբեր, 6 – 8:

9. Petrosyan E. Kh. 1998. Traditional Nutrition and Tourism, 7-րդ Եվրոպական կոնֆերանս – IOFA (International Organization of Folk Art) “Ժողովրդական մշակույթ եվ տուրիզմ”, Նիկոսիա, Կիպրոս, սեպտեմբեր, 22 – 27:

10. Petrosyan E. Kh. 1998. Traditional Dance on the Tight -rope. Text and Film, Ավանդական Երաժշտության Միջազգային Խորհուրդ (ICTM). Եթնոխորեոլոգիայի Ուսումնասիրողների  Խումբ, 20 -րդ սիմպոզիում, Istanbul, Թուրքիա: 

11. Petrosyan E. Kh. 2000.  Battle with Sticks, ICTM Եթնոխորեոլոգիայի Ուսումնասիրողների   Խումբ, Խորվատիա, Կորչուլա, հունիսի 30 – հուլիսի 9:

12. Petrosyan E. Kh. 2000. Women Dances in Armenian Tradition, ICTM, “Music, Gender and Body” Կոնֆերանս. Տորոնտո, Կանադա, օգոստոսի 3 – 6:

13. Petrosyan E. Kh. 2000. Armenian wedding dances, International Organization of Folk Art (IOFA), Սիմպոզիում “Ժողովդական պար”, Կուսադասի, Թուրքիա, սեպտեմբեր, 5 – 10:

14. Petrosyan E. Kh. 2000.Yezid Custom in Armenia, ICTM Ազգային փոքրամասնությունների Ուսումնասիրողների  Խումբ, Լյուբլյանա, Սլովենիա, հունիս, 25 – 30:

15. Petrosyan E. Kh. 2001.The Traces of the Ancient Near Eastern Demon Humbaba in Contemporary Armenian Beliefs, Բանահյուսությանը ուսւմնասիրողների միջազգային միյություն ( The International Society for Folk Narrative Research – ISFNR),13-րդ կոնգռես. Մելբուրն, Ավստրալիա, Թեզերը տեղավորած էին կոնֆերանսի վեբսայթում:

16. Petrosyan E. Kh. 2003. Armenian Duduk in Contemporary life , ICTM Ժողովրդական երաժշտական գործիքների ուսումնասիրողների խումբ, Բերլին, Գրմանիա, դեկտեմբեր:

17. Петросян Э. Х. 2004. Национальный доклад Армении, Региональное ՈւՆԵՍԿՈ-ի ռեգիոնալ հավաք նվիրված Եվրոպայի եվ Հյուսիսային Ամերիկայի ժողովրդների  ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանումը. Казань, декабрь, 15 – 17. 

18. Petrosyan E. Kh. 2007. The Theatrical Images in the Medieval Armenian Manuscripts, Ներկայացումները եվ դերասանները միջնադարում. Իստանբուլ, Թուրքիա, հունիս, 7 – 9:   

19. Petrosyan E. Kh.  2008. Dance «Sarabanda» in Armenian tradition, 25th  Symposium of the ICTM Study Group on Ethnochoreology, Kuala-Lumpur, Malaysia, օգոստոս, 11 – 18:

Պետրոսյան Է. Խ. 2009.Անձրև բերելու և կտրելու ծեսերը Արցախում, Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետություն, Անցյալը, ներկան եվ ապագան, Միջազգային

Գ իտաժողով, Ստեփանակերտ:

20. Петросян Э. Х. 2010. Праздник Преображение Господне (Вардавар) в армянской и европейской традициях, Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) 5-րդ տարեկան գիտական կոնֆերանս. Երևան, դեկտեմբեր, 6-10:

21. Petrosyan E. Kh. 2010. Karagoz- Petrushka – golge oyununun dogushu (The genesis of shadow theatre Karagoz/Petrushka), Մշակութային կապերը Օտտոման կայսերութունում եվ մշակութայն ժառանգություն, Սիմպոզիում, Իստամբուլի Բիլգի համալսարան, Հրանթ Դինկի հիմնադրամ. Իստանբուլ, Թուրքիա, հունիս, 12 – 13: 

22. Պետրոսյան Է. Խ, Սուջյան Զ. Ա. 2015 Թատերականացված ծեսի արտացոլումը սեղմ ձևով բուսանուներում, Հայ ժողովրդական մշակույթ, մայիս:

23. Петросян Э. Х. 2017. Отражение “культурной политики” и идентичности в современном  армянском танце (по данным youtube), Ереван, ноябрь.

Այլ

ԴԱՇՏԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ

1962 –  Նոեմբերյանի շրջան , գ. Կոտի, Ղոշղոտան, Բողանիս, Այրում

1963  – Դիլիջանի շրջան, ք. Դիլիջան, գ. Համզաչիման, Բլդան չայ

1963 – Թալինի շրջան, գ.  Ներքին Թալին, Սուսեր, Մաստարա, Գյալթո, Ահագչի Վոսկեթասիկ, Շվարշիկ

1963 – Աշտարակի շրջան., գ. Կոշ, Ագարակ

1964– Բոգդանովկայի շրջան, գ. Փոկա, Հեշտիա, Ուչմանա, Թորիյա,Դիլիֆ

1964– Բասարգեչարի շրջան,, Բասարգեչար,  գ. Մեծ Մազրա

1964–Ախալքալակի շրջան, Վրաստանի Հանրապետություն, ք. Ախալքալա ք

1964– Ախալցիխեյի շրջան, Վրաստանի Հանրապետություն , ք. Ախալցիխե

1964 – Աշտարակի  շրջան, գ. Կոշ. 1966 -  Արտաշատի շրջան, Վերին Արտաշատ, Քաղցրաշեն, Այգեզարդ

1966 – Արտաշատի շրջան, Վերին Արտաշատ, Քաղցրաշեն, Այգեզարդ

1967 –  Արտաշատի շրջան., գ. Շահումյան, Ազատավան

1967 – Հադրութի շրջան, Ադրբեջանական ՍՍՀ, գ. Տումի.

1967 – Արարատի շրջան, Կիրովի սովխոզ 

1968 – Եզեգնաձորի շրջան, ք. Եղեգնաձոր

1969 – Աշտարակի շրջան., գ. Սասունիկ

1969 – Արարատի շրջան, գ. Արմաշ, Կիրովի սովխոզ, Քուչուք Վեդի, իրազլու,Սւրենավան

1970 – Արարատի շրջան, գ. Թայթան, Վերին Դվին, Կիրովի սովխոզ,, Սովետաշեն, գ. Արարատ, Շիրազլու, Ղարալար, Նոր Կյանք

1970 – Հրազդանի շրջան, գ. Արզնի

1970 – Աբովյանի շրջան, գ. Ջրվեժ

1970 – Աշտարակի շրջան, գ Կարբի, Ուշի, Սասունիկ, Աշնակ, Արայի սովխոզ, Սովհոզ  N 37  

1971 – Արարատի շրջան, գ. Շիրազլու, Ղարալար

1971 – Աշտարակի շրջան, գ. Ուշի, Կարբի, Արայի սովխոզ , սովխոզ Պրոշյան

1972 – Աշտարակի շրջան, գ. Օշական, Սաունիկ

1972 – Արարատի շրջան, գ. Շիրազլու, Քուչուկ Վեդի

1973 – Աշտարակի շրջան, գ. Օրգով, Տեղեր, Սասունիկ, Օշական, Բյուրական, Կարբի, Ուշի

1973 – Սպիտակի շրջան, գ. Նալբանդ

1973 – Արարատի շրջան, գ. Շիրազլու

1973 – Աբովյանի շրջան, գ. Հացավան, Գեղադիր, Պտղնի, Գառնի 

1974 – Աշտարակի շրջան, Աշտարակ, Բյուրական, Ագարակ, Վոսկեվազ

1974 – Կամոյի շրջան, գ. Նորադուզ

1975 – Կաբարդինո-Բալկար ԱՍՍՀ, ք. Նալղչիկ, գ. Ուրվան

1976 – Ստեփանավանի շրջան,  ք. Ստեփանավան, գ. Կաթնազբյուր, Կույբիշեվո  (ն. Նովո-Պոկրովկա), Կուրթան, Վարդաբլուր, Լեջան

1976 – Աշտարակի շրջան, ք. Աշտարակ, գ. Կարբի, Ուշի, Ուջան

1976 – Էջմիածնի շրջան, ք. Էջմիածին, գ. Զեյվա

 1977 –Հրազդանի շրջան, ք. Հրազդան, Չարենցավան, գ.Արզական, Ալափարս, Մեծ Պարնի, Ջրարատ, Բջնի,  Մակրավանք

1978  – Ղուկասյանի շրջան, շ. կ. Ղուկասյան, Սարագյուղ, Զույգաղբյուր, Արտաշեն, Կարմրավան, Մեծ Սեպասար,  Կաթնաջուր, Լեռնավան, Ջրաշեն, Արևաշող, Մեծ Պառնի 1978 – Հոկտեմբերյանի շրջան, գ. Հոկտեմբեր, Հայկավան, սովխոզ Լենուղի, Հուշակերտ

1979 – Среднеазиатская этнографическая экспедиция. Уйгурско-дунганский отряд, Ленинградское отделение Института этнографии. Город  Алма-Ата,  Совхоз ‘Дружба”(Аксай), Чугучик, поселок Октябрьское (Чиликский район), Чилик, села Каратурук, Байсеит, Панфилов, Алтыуй

1979 – Ամասիայի շրջան, գ. Ամասիա, Բայթար, Ջրաձոր,  Հողմիկ, Մրգաշատ  

1980 – Արտաշատի շրջան, գ. Ներքին Դվին

1981 – Արարատի, գ. Շիրաղլու, Կիրովի սովխող

1981 – Արտաշատի շրջան, գ. Ներքին Դվին

1981 – Բոգդանովկայի շրջան, Վրաստանի ՍՍՀ, շ.կ. Բոգդանովկա, գ. Սաթխա, Գանձա

1981 – Սևանի շրջան, ք.Սևան, գ.Ցամաքաբերդ, Լճաշեն, Ծովազարդ

1981 – Թալինի շրջան, գ. Իրինդ, Ներքին Բաղմաբերդ, սովխող Շերամ, Ավան

1982 – Սևանի շրջան, գ. Զովաբեր, Ծովազարդ, Նորաշեն, Չկալովկա

1983 – Թալինի շրջան, գ. Աշնակ

1983 – Արարատի շրջան, գ.Շիրազլու

1983 – Նախչվանի ԱՍՍՀ, Нахичеванская АССР, Азеб. ССР., գ. Ցխնա, Վերին Ազա, Փարագա, Ազնաբերդсела 

1984 – Աշտարակի շրջան, ք. Աշտարակ, գ. Ձորափ

1984 – Արթիկի շրջան, գ. Հորոմ, Հառիջ, Լուսակորտ, Սարաթաղ, Փարոս, Փանիկ, Նահապետավան, ք. Լենինական  

1985 – Արարատի շրջան, գ. Փոքր Վեդի, Ավշար  

1985 – Աշտարակի շրջան, գ. Կարբի

1985 – Լոռնայաին Ղարաբաղի ԱՀ, գ. Գյուլիստան, Մարտունաշեն, Գետաշեն, Միրզիկ

1985 – Ծալկայի շրջան, ՎՍՍՀ, գ. Նարդիվան, Գանձա, Թորիա

1985 – Մարտունու շրջան, գ. Արենի, Վերին Ղարանլուղ  

1986 –  ք. Հրազդան  

1986 – Բոլնիսի շրջան, Վրաց. ՍՍՀ, գ. Բոլնիս-Խաչեն, Ագալլար, Սամշվիլո, Ռատեվան,  Թեթրի Ծղարո,Սամշվիդա.

1989 – Հոկտեմբերյանի շրջան, գ. Նոր-Արմավիր, Խանջյան, սովխոզ Լուկաշին, Նորավան, 1989 – Աշտարակի շրջան., գ. Ձորափ

1991 –Հրազդանի  շրջան, գ. Հանքավան

1991 – Թումանյանի  շրջան, գ. Մադան, Շամլուղ

2002 – Շիրակի մարզ , ք. Գյումրի

2003 -  Արարատի մարզ  

2010 – Թալինի մարզ

2011 – Գեղարքունկքի մարզ

2012 – Աշտարակի մարզ

2013 – Կոտայքի մարզ                                     

 

·Այլ տեղեկություն

 

Ձեռքբերումներ՝

1993 – հրավիրված պրոֆեսսոր (դեկտեմբեր) Hebrew University of Jerusalem, արևելագիտւթյան ամբիոն:

 2003 –  մինչ այս օր  – հրավիրված դասախոս, Ռուս-Հայկական /Սլավոնական/ Համալսարան, պրոֆեսորի պաշտոնակատար, ազգագրություն, էթնոհոգեբանություն:

2016 – հրավիրված պրոֆեսսոր Սեգեդ, Հունգարիա, պրոեկտ՝ Խորեոմունդուս: 

1999 – Սերտիֆիկատ՝ Сentral European University, Բուդապեշտ, Հունգարիա, Միջնադարյան Գիտությունների Մասնաճուղ:

2012 – Սերտիֆիկատ՝ China Conservatory of Music, Beijing, PR China;

2016 – Սերտիֆիկատ՝ Institute of Ethnomusicology as the Academic host in Austria, Graz: 

2001-2002 – UNESCO, նախագիծ՝ “Living cultural properties – Շիրակ, Արարատ, ղեկավար;

2004 – UNESCO, նախագիծ “Armenian Duduk”, փորցագետ UNESCO –ի կողմից,

 

Անդամակցություն`

Մասնակցությունը միջազգային մասնագիտական կազմակերպություններում

1992 – 2003 Միջազգային Նախագահության անդամ – UNESCO Status B,

Միջազգային Գիտության եվ Ուսումնասիրութունների  Խորհուրդի ներկայացուցիչ

2003 – Member of International Commission on the Work for Pease and folk Culuture with Children and Young Persons  

2004 – մինչ այս օր  Ժողովրդական Արվեստի Միջազգային Կազմակերպության Խորհուրդի անդամ (Executive Council NGO in co-operational relations with UNESCO)

1990 – մինչ այս օր  Ավանդական Երաժշտության Միջազգային Խորհրդի անդամ,էթնոխորեոլոգիայի մասնաճուղ  (ICTM in co-operational relations with UNESCO), 

 1998 – մինչ այս օր Միջաղգային Ժողովրդական Պատմողական Բանահուսության  Ուսումնասիրողների Միյության անդամ (International Society for Folk Narrative Research – ISFNR)

Մասնակցել եմ «Երևան» հերուստատեսության ֆիլմերի ստուդիայում «Վասպուրական», «Գարնան երկար օրը», «Հայրենի երգ», ֆիլմ-օպերա «Անուշ» եվ "Հայֆիլմ» ստուդիայում «Նահապետ» գեղարվեստական ֆիլմերում որպես խորհրդատու, Պետրոսյան Է.Խ. 1984. Մելս Ներսեսյան (ռեժիսսյոր) “Նոր տարին հայերի մոտ”, տեսախցիկ, Եր.: Հերուստատեսային ստւդիյա, 15 րոպե, գտնվում է Հնագիտւթյան և ազգագրության ինստիտուտում պարարվեստի արխիվում:

 

Ընդիմախոս՝

Դոկտորական ՝ Շիլակաձե Մ. Ի. 1991; Աթոյան Կ.Պ. 1992; Վարդանյան Լ.Մ. 2005; Օրդյան Գ.Վ   2010; Սարգսյան Ն.Գ.2017

Թեկնածուական՝ Օրդյան Գ.Վ. 1985; Նակախիձե Կ. Ն.1987; Չիտանավա Կ. Դ. 1987; Զաքարյան Բ.Ե.1990; Պետրոսյան Ի.Հ. 1993; Պողոսյան Ս.Հ. 1994; Կարաբանովա S. V., 1996: Սարգսյան Ա.Խ.2002; Բազեյան Կ.Ռ. 2002; Առաքելյան Ա.Ռ. 2003; Ստեփանյան Հ.Հ. 2005; Պիկիչյան Հ.Վ. 2006; Մկրտչյան Վ.Վ. 2006; Ստեփանյան Գ.Յւ. 2007; Անտոնյան Յու.Յու. 2007; R.Ուսեֆվանդ 2008; Մ. Արեֆ, 2008; Ա. Մադիյ, 2010; Մ. Շահբազի,2012; Ապռեսյան Մ., 2012; Բ.Կելարի 2012; Կարապետյան Ա.Ռ., 2013; Պ. Մատին, 2017; Գեվորգյան Լ.Պ.,2017: 

Հեռախոս
091611350, 010649358
Էլ․ փոստ
emma.petrosyan.34@mail.ru